Falling

Falling

There is something inside me
I can´t explain the way I feel
I feel about you
Everytime time you´re by my side
I feel whole, I feel free
Cause what I've got, is what I see

I will hold you when you fall
I will be there when you call
I keep the demons far away from you
I give you everything I own
you don´t have to be alone
as long as you don´t fall in love with me

There is something wrong with you
You can´t see the fear inside of me
You wish you could
You can´t hold me when I fall
you can´t help me when I craw
You would do everything for me

Queda

Há algo dentro de mim
Não posso explicar como me sinto
Sinto-me próximo de você
Em todo tempo você está ao meu lado
Sinto-me completo, sinto-me livre
Porque o que tenho, é o que vejo

Abraço-te quando você cai
Estou aqui quando você chama
Levo os demônios para longe de você
Dou-te tudo que tenho
Você não tem que ficar sozinho
Enquanto não se apaixona por mim

Há algo de errado contigo
Não pode ver o medo dentro de mim
Você deseja poder
Não me abraça quando caio
Não me ajuda quando rastejo
Você não fez nada por mim

Ouça agora!

Compartilhe

 

Copyright © 2015 - 2018 Letras Blutengel

Criado por Blutengel Brasil Fã-Blog | Tema - Templateism