Behind Your Mask

Behind Your Mask

I see the fear in your eyes
You try to hide your pain from me
I can see behind your mask
You got a fragile heart of glass

Black tears are running down your face
But I will hold you in my arms
Nothing can divide our love
I will always be with you

There is nothing in this world
That you ever wanted more
Just someone to fight for you
When your life begins to crumble

Let me be the one you dream of
The one to hold you when you fall
The one the chase your nightmares away
The one to guide you to the end

I am not an angel
I am not a god
But I can give you all
cause I love you.

Atrás da Sua Máscara

Eu vejo medo em seus olhos
Você tenta esconder sua dor de mim
Posso ver atrás da sua máscara
Você tem um frágil coração de vidro

Lágrimas negras estão escorrendo pela sua face
Mas irei te abraçar em meus braços
Nada pode dividir nosso amor
Sempre estarei contigo

Não há nada neste mundo
Que você sempre desejou mais
Apenas alguém para lutar por você
Quando sua vida começa a se desintegrar

Deixe-me ser o único que você sonha
O único a te abraçar quando cair
O único que afugenta seus pesadelos
O único a te guiar até o fim

Eu não sou um anjo
Eu não sou um deus
Mais eu te darei tudo
Porque eu te amo

Ouça agora!

Compartilhe

 

Copyright © 2015 - 2018 Letras Blutengel

Criado por Blutengel Brasil Fã-Blog | Tema - Templateism